Första advent tvåtusentretton

Vaknade upp i en renbäddad säng och ett julpyntat rum, steg upp och åt en god adeventsfrukost tillsammans med familjen och massvis med tända ljus. Placerade mig därefter framför ratten i bilen och begav mig ut på vägarna för att övningsköra en stund med pappa. På torsdagmorgon tar jag min första riktiga körlektion. Spännande!
När vi kom hem bytte jag om till min nya mysdress och tog med mig en bricka med adventsfika och allra bästa syster upp på rummet. Där mumsade vi på det ni ser på brickan och tittade på när barnen i bullerbyn firar jul. 
Så mysigt! Nu ska vi snart göra hemmagjord pizza och därefter titta på Känn Ingen Sorg. Om fem dagar står jag i ett publikhav och sjunger med till Håkan Hellströms fantastiska låtar. Behöver jag ens säga att jag längtar? Hoppas ni har en mysig första advent, nu är det bara tjugotre dagar kvar till julafton. Puss 

Kommentarer
Postat av: Elin

du ska ju inte säga något isabelle, perfekta du! :*

2013-12-05 @ 14:11:17
URL: http://elinjohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0