KÖÖÖÖRKOOORT

"Jag kan inte sluta le, får numera köra ensam på vägarna och det känns så sjukt jäkla bra."
 
Tisdagen den 25 februari 2014 kommer jag alltid minnas som dagen då jag klarade uppkörningen och förarprövaren sträckte fram handen och sa "grattis till körkortet". Att få krama om alla på trafikskolan och mamma och pappa och sedan köra iväg helt själv till skolan. Det finns inga ord som kan beskriva den känslan. Dagen firades som den bör med körning. En runda i stan tillsammans med några utav dem bästa tjejerna bak i bilen, pizza och massvis med prat och glada leenden. Såg antagligen ganska fånig ut hela dagen med ett stort konstant leende på läpparna. Men vet ni vad? Jag har tagit körkort och fy fan vad bra det känns! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0