Torsdagen den sjätte februari

Nu är jag 18 år! Och jag har haft en fantastisk dag redan från start. Väcktes utav familjens morgontrötta stämma, åt frukost och for iväg till körskolan. Körde en lyckad körlektion med min handledare Niklas och fortsatte sedan med riskettan i några timmar. Väldigt gripande föreläsning och tänkvärd information. Begav mig sedan till skolan och överraskades med ögonbindel, sång, present och chokladkakor. Blåste ut de 18 ljus som fanns i kakorna och kramades med mina bästa vänner och klasskamrater. 
 
Kom hem till familjen och nya tulpaner på sängbordet, åt en god pastarätt och nu ikväll vankas det matteplugg och cheesecake. Tackar alla som gratulerat mig idag och gjort min 18 års dag till en världsfin födelsedag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0