Nu har vi äntligen lov

Efter att ha suttit ca fyra timmar helt ensam i skolan började tillslut resterande klasskamrater ansluta sig. Lärarna bjöd på fika, vi skrev utvärderingar och lyssnade till fin musik från estetelever och onödigt babbel från rektorer. Därefter sprang jag och några favoriter mot stationen och for mot Lund. 
Väl framme i Lund styrde vi stegen mot Ebbas skafferi, som snabbt blev en ny favorit. Där njöt vi av varandras sällskap och god mat. 
Två av favoriterna. Moa och Felicia. 
Lund var väldigt mysigt och jag kan inte låta bli att längta lite smått tills drömmen om studentlivet där blir verklighet om några år. 
Och med endast fyra dagar kvar tills julafton beger jag mig imorgon mot Köpenhamn med bästa Moa för att plussa på julkänslan ytterliggare. Vi hörs snart igen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0