Mitt första inlägg

 
Hej och välkomna hit till min blogg! Här kommer jag dela med mig av allt möjligt fint som händer i mitt liv och som är värt att dokumenteras. Detta året är det 17 år sedan jag föddes en kall vinterkväll i februari, mitt namn blev Isabelle Sandberg och jag bor i vackra Skåne tillsammans med min familj som består av mamma, pappa och min 2 år yngre syster. Just nu njuter jag av ett efterlängtat sommarlov och om ynka 7 arbetsdagar har jag gjort mina 4 veckor på jobbet, är ett par tusen rikare och är fri på riktigt. Och snart, snart, snart beger jag mig till en av mina favorit platser här i världen för att avnjuta 3 veckors ledighet bland sand, saltvatten, pasta och långa shoppinggator. Åh, vad jag längtar! Ha det fint, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0