Tisdag och 5 dagar kvar

Efter sju och en halvtimme på jobbet pustade jag ut, åkte hem och åt lax och nypotatis med familjen. Nu trixar jag med spellistor inför resan men tyvärr verkar tekniken inte vilja sammarbeta. Mellan varven tvättar jag kläder och packar annat nödvändigt inför resan.
5 nödvändiga prylar:
- En bra bok att läsa i skuggan 
- Mina favorit solglasögon som alltid ställer upp i soligt väder
- Solkräm som doftar kokos, mmm
- En svalkande body lotion att smörja in en solbränd kropp med efter en lång dag på stranden
- Mina fina gubbskor från det italienska märket Novita
"Jag är tyvärr död och kan inte komma till skolan idag" av Sara Ohlsson är en av många böcker som får göra mig sällskap på resan. Nu ska jag packa vidare och därefter avsluta kvällen med jordgubbar och Håkan Hellström på teven. Ha det fint, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0