Emmas student

Då fortsätter vi att summera sommaren 2014. Den 13 juni var det dags för treorna på min skola att ta studenten och därmed också en av mina barndomskompisar, Emma. Hela dagen var väldigt känslosam och fin på alla sätt och vis. Om 294 dagar är det äntligen min tur att springa ut med vit klänning och mössa på huvudet. Längtar så att jag spricker. 
 
 
Efter att ha irrat runt så hittade Emma oss tillslut och hon var såklart glad.
Under utspringet sken solen men när studenterna skulle börja åka på sina flak så började det åska och regnet öste ner. Emma och hennes klass hade lyckligtvis tak på sitt flak. 
Sen blev det mottagning hemma i trädgården i Tormestorp och allt var så fint med god mat, fina tal och många skratt och leenden. 
 
Och studenten satt såklart på hedersplats och var på toppenhumör hela kvällen.
Vi firade en bra bit in på natten med bubbel, konfetti, dans och musik. 
Ännu en gång stort grattis till studenten Emma. Du har varit så jäkla grym under dessa tre åren och jag vet att du kommer fortsätta vara grym och lyckas med det du väljer att studera vidare till. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0