Tillbaka i Sverige och om en decemberfredag

Hej på er! Jag är tillbaka från Indien och förvånas fortfarande över hur kallt det är varje gång jag sätter foten utanför dörren. Nåväl vintern och julen är på intåg och det är alltid mysigt. Mindre mysigt är allt som ska göras i skolan och utanför skolan innan året är slut och jag behöver inte undanhålla att det är stressigt och tär på en. Så fort jag får en ledig stund över ska jag försöka berätta allt om resan till Indien. Men nu tänkte jag berätta om min fredag förra veckan. 
Vid 07.15 befann jag mig inne på torget i min lilla stad tillsammans med min syster och väntade på att dörrarna till h&m skulle öppna upp för lite VIP-shopping. Under tiden tog vi lite bilder i kylan. 
*låtsas att jag är pigg*
 
 
Efter VIP-shopping körde jag och syrran hastigt till skolan och jag gick för att ha en timmes matte och sen styrde jag bilen mot gymmet och svettades lite. 
När jag kom hem ville jag äta något gott och lite nyttigare, så det blev en sallad på sådant som fanns hemma (därav den konstiga blandningen). Nåja gott var det iallafall. Sen tog jag en lång och härlig dusch och inväntade resten av familjen. 
På kvällen åt vi burgare och drack öl på Bishop's Arms. Mycket gott, sen åkte vi hem och bytte om till myskläderna och såg idolfinalen. 
 
Vill bara påminna er om att musikhjälpen 2014 går av staplen idag så gå in här och önska låtar och hjälp till att stoppa spridningen av HIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0