Den fjärde oktober och kanelbullensdag

           
Äter kanelbulle och firar kanelbullensdag // Mamma plockade svamp och jag åt tacksamt smörstektakantareller med vitlök // Räddade en dålig hårdag med massvis av flätor. 
 
            
Åt god soppa med bästavännen i Malmö // Längtade tillbaka till sommar och festival // Tog promenad i skogen. 
 
Igår avslutade jag skolveckan vid 10.45 och begav mig sedan ner mot stan tillsammans med Moa för att inhandla allt nödvändigt på Apoteket innan jag reser till Indien (mer om det snart!) sen mötte vi upp Alva och åt pasta från pastavagnen innan jag och Moa åkte till Tyringe för att simma några längder och bubbla tills vi blev svimfärdiga. På kvällen åt vi enchiladas och somnade framför idol. 
 
Idag försöker jag röja undan lite plugg men det går sådär, ögonen fastnar på fint inom inredning och det kliar i fingrar efter att få vara kreativ. Om jag hinner jag ska ge mig ut på en promenad och plocka lite fint i skogen. Kottar, ekollon, kastanjer, grenar och löv och blad av alla de slag. Har så mycket idéer som jag vill se komma till liv, men har tyvärr alldedes för lite tid till sånt. Ikväll kommer mina nästkusiner och då ska vi äta gott och mysa framför en film eller två. 
 
Vill ni följa mig på instagram så hittar ni mig på @isabellesandberg. Ha en mysig helg och ta hand om varandra! kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0