I still miss you

 
Moa, två av killarna från Den Svenska Björnstammen och jag. Så himla bäst <3333
 
 
"Kan inte beskrivas, bara upplevas" 
 
Det är första oktober och regnet öser ner utanför mitt fönster i klassrummet. Löven på träden har börjat bli gula och halsduken hänger där den ska på morgonen när jag kör till skolan. Det är en lång dag i skolan och det kommer kanske nästan hinna bli lite halvmörkt innan jag kommer hem för dagen. Det är dagar som denna då jag längtar tillbaka extra mycket till konserter, pizza till lunch, pizza till kvällsmat och pizza till nattamat, sol, skratt, kyssar och att vakna till regn utanför tältet och kunna sova några timmar till. Jag saknar att befinna mig på festival så mycket att det gör ont i alldedes för många celler i kroppen, men då känns det fint att ha dessa bilderna att titta tillbaka på och veta att om mångamångamånga dagar får vi uppleva det igen. 
 
Såhär såg det ut, för er som inte var där.
Och här en lista samlad med all fantastisk musik som jag fick uppleva under festivalsommaren 2014. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0