Snart flyger vi

 
 
 
Dagarna springer iväg och samtidigt som jag kämpar med allt från filosofi prov till analyser av retoriska tal och frågeställningar kring gymnasiearbetet så kämpar jag också med alla förberedelser inför Indien. Nya resekameran har anlänt, de insamlade pengarna är växlade till dollar och väskan är fylld till hälften. Men kläder ska också tvättas, färdkost ska köpas och väskan ska packas klart. Det är mycket som ska fixas innan söndag och tiden är knapp. Nervositeten finns där hela tiden och huvudet värker utav alla tankar som snurrar där inne, men samtidigt börjar jag känna mig lugnare och mer förbered inför resan (hur nu detta går ihop..). 
Fem dagar kvar sen flyger vi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0