En tur till Köpenhamn

En lördagsmorgon i sommras åkte jag och min familj till Köpenhamn tillsammans med min kusin och hans familj. 
Tittade lite i butikerna längs Ströget och gick sedan till Café Norden för att äta brunch. 
 
 
Så himla himla gott. Och chokladkakan, ni fattar inte så god den är, den absolut godast chokladsak jag någonsin ätit. När vi hade ätit av allt det goda vandrade vi vidare längs Ströget, tittade i lite butiker och sen styrde vi stegen mot Nyhavn. Där tog vi sedan en båt med guidadtur, men därifrån har jag tyvärr inga bilder eftersom jag somnade och sedan började det ösregna. Åt kvällsmat och tog sedan tåget tillbaka till lilla Hässleholm. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0