Om den tredje festivalen

Har helt glömt bort att berätta om den tredje festivalen jag besökte den här sommaren. Helgen innan skolan drog igång och under första skolveckan besökte jag Malmöfestivalen tillsammans med min syster och mina kompisar. En gratisfestival med många bra artister men med ett mindre bra spelschema vilket gjorde att det blev hela 6 besök nere i Malmö. Dansade till Nause, kramade mina vänner och kände höstkylan när fina Melissa Horn sjöng, fulldansade till American Authors och fick äntligen se First Aid Kit som var helt fantastiskt bra, herregud. Sjöng och beundrade Timbuktu, blev svettig av att dansa till Icona Pop och avslutade veckan med att vara perfekt full till Rebecca & Fiona och hångla till Teddybears. 
 
 
Bra saker med denna dagen:
- Imorgon är det fredag, vilket innebär fest och kräftskiva
- Svettats på gymmet
- Jag har betsällt min studentmössa ! ! ! ! ! ! !
- Har inga vanliga lektioner imorgon, utan ska göra studiebesök i stan, slutar därmed vid lunch
 
Dåliga saker med denna dagen:
- Lång dag
- Kass mat i skolan
- Svettats på gymmet 
- Måste skriva klart mitt retoriska tal
- Är sugen på choklad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0