Om en dag i Krk

En dag med klarblå himmel och ca 35 grader varmt begav vi oss in mot den största staden på ön, Krk. Jag bar en av mina favorit kjolar från h&m och en bustier från bikbok. Trots dessa svala kläder svettades vi en hel del när solen gassade på som mest.
En relativt liten hamnstad med massa trånga kullerstensgränder. På en av dessa gator hittade jag en väldigt söt bikini, ni ska få se!
Efter lite shopping var det dags att fylla på med lite vätska.
Och självklart drack jag min svalkande favorit.
Vi strosade vidare och blev slutligen hungriga, så vi stannade på en fin resturang och beställde in lite mat.
Jag bestämde mig för att testa bläckfisk. Den var väldigt bra tillagad, men smakade inte jättemycket.
Och jag var glad och nöjd med dagen.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Åh, Krk är så himla fint! Var där för ett par år sedan. Badade ni också i vattenfallet? Åh. vad.jag.vill.tillbaka.

Svar: Ja visst är det?! Otroligt vackert! nej det gjorde vi tyvärr inte.. Men kan tänka mig att det var magiskt! kan bara säga detsamma, kram på dig :)
Isabelle Sandberg

2013-08-16 @ 17:30:48
URL: http://flickebarn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0