Om sista sommarlovsdagen

Måndag. Dagen vi länge gått och väntat på kom tillslut och det var sista chansen att göra sommaren tvåtusentretton till en oförglömlig sommar. Jag tog min bästa vän i handen och placerade hatten på huvudet och drog till malmö för att se ett av mina absoluta favorit band.
Urban Cone. Konserten var magisk. Vi dansade, sjöng och blev lite (läs:ganska mycket) förälskade i de fina bandmedlemmarna. Jag njöt fullt ut av alla låtar och var så lycklig. Efter konserten ställde vi oss i en kö för att tittat lite mer på killarna och köpa varsin tygpåse. 
Och efter att ha fått våra tygpåsar signerade och efter att ha fått prata med killarna var vi såhär glada, lyckliga och löjligt kära. åh, jag ryser när jag tänker tillbaka på det. Ren och skär lycka.
När vi skrattat, hoppat och tjutit klart köpte vi med oss lite mat och letade upp en mysig plats vid kanalen och slog oss ner för att äta, prata, skratta och njuta. Och jag överdriver inte om jag säger att detta var en av de bästa och lyckligaste dagarna sommaren tvåtusentretton. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0