Om min julafton

Tjugofemte december. Jag vill börja med att önska er en god fortsättning såhär dagen efter julafton och jag hoppas verkligen att ni hade en riktigt god och fin afton igår. Min julafton blev inte riktigt som jag hade planerat då jag nolltretjugofem hastigt vaknade upp och mådde riktigt dåligt. Invigde julaftonsmorgonen med att spy två gånger och sov därefter enda fram till Kalle Anka och hans vänner tog plats i teverutan. Fick tacka nej till julmaten och julgodiset men njöt utav fina julklappar och mysiga filmer på teven. Så trots omständigheterna så hade jag en väldigt mysig kväll tillsammans med min familj. 
 
Idag är det en helig dag för mig och min familj. Så länge jag kan minnas så har detta alltid varit en dag då vi går i pyjamas hela dagen, umgås med varandra och våra julklappar, äter massvis med gott och har det sådär extra mysigt och bra. Så jag håller tummarna för att ingen annan i familjen blir magsjuk och att jag kan smaka lite utav allt julgodis idag. Jag hoppas att ni fick en underbar julafton igår med mycket kärlek och god mat och jag önskar er en fortsatt fin ledighet. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0