Om tiden som gått

Det har hunnit bli en ny månad och det har gått ett helt höstlov och en hel vecka sedan jag visade min existens här. Höstlovet bjöd på två lyckade fester, då jag på den ena festen fick leva ut min kreativa sida och klä ut mig ordentligt. Agerade zombie och dansade vilt tillsammans med Ash från Pokémon, John Lennon och en och annan vampyr, vandrade sedan mot stationen tillsammans med en glad ko vid min sida och somnade sedan tillsammans med mina två bästa personer. Dagen efter bestod av sovmorgon och massa mys i form av god frukost framför The Great Gatsby.Lovet bjöd också på många myskvällar, ibland med honom och ibland med familjen, en svettig stund på gymmet, en storm som resulterade i strömavbrott i två dagar och såklart en del shopping.
Och nu har som sagt ännu en skolvecka gått och det har varit både psykologiprov och franskaprov som tagit upp all min tid. Njöt av en välbehövlig fredagsfika igår tillsammans med ett gäng vänner och hade därefter pizzamys tillsammans med Moa och njöt utav vår himmelskt goda hemmagjorda pizza. 
Idag har jag tagit sovmorgon och ikväll agerar jag chaufför när familjen beger sig mot kusinen och hans familj för att avnjuta en god middag och konversera kvällen ut. Hoppas allt är bra med er och att ni får en fin kväll! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0