Onsdagen den trettonde och mitt rum

 
 
Onsdag. Såhär såg det ut för ett tag sen på mitt rum och förrutom att det är betydligt mörkare utanför och dammigare på nattduksbordet för tillfället så ser det nästintill likadant ut nu och jag trivs med det. Men eftersom jag gillar att fixa och inreda kan jag inte låta bli att längta tills hela rummet ska få anta ett nytt uttryck inför första advent och julen som närmar sig med raska steg. Planerar en utflykt till ikea på lördag med mamma för att bland annat fylla på värmeljus lagret här hemma. Men fram tills dess tänkte jag bocka av åtminstone ett historiaprov och en fest. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Var kommer den klockan ifrån? Den är ljuvlig!!

Svar: Hej finis! Tack du, den är köpt på Ikea för ca 80 kr!
Isabelle Sandberg

2013-12-27 @ 22:59:18
URL: http://cajsasdagar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0