Precis som jag

 
 
 
 
 
 
 
Skor - Dr Martens Klänning - Zara Kappa - Romwe Hatt - Bikbok
 
Här har ni den! Min nya favoritklänning. En perfekt höst- och vinterklänningen, stickad, med en värmande polokrage och ett väldans fint mönster. Från Zara kommer den och jag gillar den väldigt mycket. Idag är det fredag och det tackar vi för. Planerna är att äta gott med familjen och därefter somna i soffan framför idol. Oavsett om ni planerar utgång eller tevemys, så hoppas jag att ni får en fin kväll, puss 
 

Kommentarer
Postat av: Frida Bäckström

ÄLSKAR din nya stil Belle! Så otroligt stilrent men ändå så coolt! :)

Svar: Men åh tack snälla Frida, vad glad jag blir!! och tack detsamma, du passar sjukt bra i din nya frisyr! Kram
Isabelle Sandberg

2013-10-18 @ 16:02:56
Postat av: Ellinor

Alltså du är ju så himla fin! Klär dig grymt snyggt också.

Svar: åh tack snälla du, det värmer verkligen att höra! och detsamma du, älskar din stil! kram
Isabelle Sandberg

2013-10-26 @ 20:06:53
URL: http://frkgjelsnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0