Ett skepp kommer lastat med de sista bilderna från semestern

 
Njuter utav italiensk mintglass i Sirmione.
Blomstrande och otroligt vacker husfasad i Sirmione.
Världens bästa syster.
En bikini-favorit.
Med en djup suck lägger jag nu denna resa bakom mig och placerar alla underbara och fina stunder uppe i huvudet och är evigt tacksam för alla minne som skapats. En helt klart lyckad och minnesvärd resa, och antagligen den sista utomlandsresan med min familj och vår husbil. Till vintern väntar en skidresa tillsammans med familjen och nästa sommar tar jag steget ut i vuxenvärlden och planerar att resa runt lite på egen hand. Ser framemot allt det som ska komma och alla de platser och äventyr jag jag ska uppleva men jag kan inte förneka att jag kommer sakna alla de resor som jag och min älskade familj upplevt tillsammans. Men nästa år börjar en ny period i mitt liv och jag ser framemot vad den har att erbjuda. Så jag säger tack till sommaren 2013 och välkommen till hösten 2013.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0