Precis som då men i en annan tid

Ja, en annan tid skulle man kunna kalla det. En annan tid då det var sommar och inte början till höst. En annan tid då tid inte spelade någon roll och när vi gjorde precis vad vi ville med vår tid. Nu är vi tillbaka i en annan tid. En tid då vi måste passa tider och anstränga oss för att få tid att göra roliga saker. Vi är tillbaka i den så kallade verkligheten, då tid spelar roll.  
 
Skor - Converse Klänning - Urban Outfitters Solglasögon - Bikbok Ryggsäck - Accessorize
 
Men precis som jag gjorde den dagen då vi besökte Verona, så har jag burit min favorit klänning idag. Och även om det är den tredje september och hösten sakta smyger sig fram, så vägrar jag släppa taget om bara ben. Jag trotsar kyliga morgnar och låter eftermiddagssolen värma när jag beger mig hem efter skolan. Påtal om skolan, så har jag prov nästa vecka och en rad med läxor att göra, så vi hörs när vi hörs! Men jag tänkte förbereda några inlägg som dyker upp senare i veckan, ta vara på er tid, puss

Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh, den klänningen är så himla fin.

Svar: Åh, men tack snälla du! Vad roligt att du hittat hit och vilken fin blogg och människa du verkar vara! Kram på dig :)
Isabelle Sandberg

2013-09-05 @ 01:12:18
URL: http://frkgjelsnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0