Tre dagar kvar

Äntligen är alla prov och läxor gjorda och som om inte det var bra nog så blev jag även ledig imorgon. Vilket innebär att jag får chans att sova ut ordentligt och har tid att fixa med mina frågor inför Indien och även packa ner det sista i väskan. Väldigt skönt och välbehövligt. En dag i veckan såg jag ut lite såhär och lyckades knäppa några bilder mellan regnskurarna. Ikväll ska jag inte göra något speciellt utan bara njuta av att vara ledig och äta något gott framför teven. 
 
 
 
 
Helt sjukt vilken utväxt jag fått.. Nåja, brynen är plockade och färgade och fransarna likaså. Så skönt att att bara kunna gå upp på morgonen och svepa lite puder över ansiktet. 
 
Medans jag packar lyssnar jag på denna låten hela hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0