Där regnbågen tar slut

Onsdag. Lång dag i skolan med håltimme som innebar pastamys framför Adam & Eva och desto mindre plugg. Efter skolan begav jag mig ner till banken för ett möte avsatt för att få ordning på mina konton, vilket gick bra. Tiden rusade iväg och nu sitter jag här i soffan för att strax titta på grey's anatomy och äta min favorit glass.   
Finns nog inget annat materielt ting som får mig på så bra humör som tulpaner. Dessa gjorde mig glad för några veckor sedan, då allt var lite grått och jobbigt. 
Den här saken fick följa med mig hem från röda korset en fredag och just nu agerar den någon typ av ljuslykta. 
Hur fina???
Imorgon är alla mina lärare frånvarande, vilket innebär eget arbete hemma. Men jag ser det som en ytterst lämplig dag för att bege sig till Malmö för att spendera lite pengar. Tar med mig mina bästa och hoppas på många trevliga fynd och god mat (och gärna lite sol).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0