Gott nytt 2015

Gott nytt år på er! Igår var det som sagt dags att fira in det nya året och det gjorde jag på allra bästa sätt tillsammans med ett gäng tjejer som jag tycker väldigt mycket om. 
Fixad och redo för att dansa hela natten lång. 
 
Jag, Elin och Moa träffades först hemma hos Moa för att börja förbereda vår förrätt. 
Vi delade hummrar och gjorde en supergod röra som vi fyllde dem med. Sen körde vi in till stan, närmare bestämt hem till Felicia för att träffa de andra tjejerna och börja fira in det nya året med god mat. 
Hummrarna fick lite ost på sig och åkte in i ugnen och sen kunde vi sätta oss till bords och njuta av massvis utav god mat. 
Alla tjejer samlade. Tora, Evelina, Felicia, Moa, Elin och Lisa. 
Förrätt och välkomstbubbel. 
Felicia och Tora stod för kvällens varmrätt och den var så himla god. 
Lisa och Evelina hade gjort denna goda kladdkaka med fudge, hallonsås och vaniljglass till efterrätt.
Sen dansande vi. 
Och dansade. 
Hade en så himla kul kväll med dessa snygga tjejerna. 
 
 
Sen drog vi ner till torget för att titta på alla fyrverkerier, krama om andra vänner och blåsa in det nya året i våra tutor. 
Nyårspuss deluxe.
 
 
När tolvslaget var över drog vi vidare in på Harrys och dansade till klockan tre på natten och sen gick vi hem och somnade hos Felicia efter en lyckad kväll. 
 
Är så redo för vad detta året har att bjuda på och jag kan äntligen säga att detta året tar jag studenten!!! Hur sjukt är inte det? Gott nytt år på er igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0